Összefoglalónkban beszámolunk a megyei iparkamara road-showján elhangzottakról valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara oldalán közölt információkról: mit is kell tudnia a GINOP-3.2.2-16 pályázatról, ha indulni szeretne rajta! (Fontos információ: a pályázat társadalmi egyeztetése befejeződött!)

Októberre tervezi a Kormány a vállalatok (KKV szektor) informatikai fejlesztését támogató pályázat indítását “Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések támogatása” névvel és GINOP-3.2.2-16 kóddal.

Kik indulhatnak a GINOP-3.2.2 pályázaton?

A pályázaton a KKV szektor (kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó) indulhat, akik kevésbé fejlett régióban (vagyis Budapest és Pest-megye kizárva) székhellyel, fiókteleppel vagy telephellyel rendelkeznek és ott legalább egy fő állandó foglalkoztatottat alkalmaznak vagy alkalmazni fognak legkésőbb a projekt befejezéséig, éves átlagos statisztikai állományi létszáma 2015-ben lezárt teljes üzleti évben minimum 2 fő volt és nem agrártermelő vagy halászati szektorban működnek.

Mire lehet pályázni GINOP-3.2.2 pályázaton?

A konstrukcióban két célterületre lehet együttesen vagy külön-külön támogatási kérelmet benyújtani:

  • Vállalati komplex infokommunikációs (ERP) és mobilfejlesztések támogatása – on-premise vagy in house módon, vagyis vállalkozáson belül történt üzleti IKT rendszer, illetve alkalmazás bevezetés (helyben telepített saját szoftver bevezetése).
  • Felhőalapú (IaaS, PaaS, SaaS) és egyéb online vállalati szolgáltatások, megoldások terjesztése és bevezetése a kkv-k körében (felhőalapú szolgáltatások bevezetése).

Mindkét célterület esetében azon üzleti IKT megoldások támogathatóak, melyek az alábbi funkcionális területekre vonatkoznak:

  • Vállalati CRM, értékesítés terület;
    2. Gyártási terület;
    4. Kontrolling és döntéstámogatás;
    5. Beszerzési, logisztikai terület;
    6. Táv- és csoportmunka támogatás;
    7. Pénzügyi, számviteli terület;
    8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
    9. Internetes megjelenés (Vállalati portál);
    10. Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow);
    11. Elektronikus iratkezelési rendszer;
    12. Tudásmenedzsment specializált megoldás;

Kizárólag a helyben telepített saját szoftver esetében az alábbi üzleti IKT megoldások támogathatóak:

  1. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/ megoldás;
  2. Térinformatikai és földrajzi információs (GIS) specializált rendszer;
  3. RFID technológiát alkalmazó specializált rendszer;

Kizárólag a felhőalapú szolgáltatások esetében az alábbi üzleti IKT megoldások támogathatóak:

  1. Online (elektronikus fizetési megoldás;
  2. Szolgáltatásmenedzsment.

A Printer-fair Kft. IP alapú telefonálás-, valamint Bértelefonközpont megoldása ilyen innovatív, felhőalapú fejlesztés! Segítségünkkel cégük mindennapi költségein megtakarít, digitalizál, olyan mértékű újításokat vezet be, melyet az időtállóság és megbízhatóság jellemez.
Mi az a felhőalapú online vállalati szolgáltatás, amit a GINOP-3.2.2 támogat?

Többféle felhő alapú szolgáltatást különböztethetünk meg, a közös bennük az, hogy a szolgáltatásokat nem egy dedikált hardvereszközön üzemeltetik, hanem a szolgáltató eszközein elosztva, a szolgáltatás üzemeltetési részleteit a felhasználótól elrejtve. Ezeket a szolgáltatásokat a felhasználók hálózaton keresztül érhetik el, publikus felhő esetében az interneten keresztül, privát felhő esetében a helyi hálózaton vagy az interneten.

A felhő alapú szolgáltatások három fő csoportja:

  • Szoftver szolgáltatás (Software as a Service – SaaS)

A szoftvert magát nyújtja szolgáltatásként. Ezeket az alkalmazásokat általában http protokollon keresztül, egy böngészővel lehet használni.

  • Platform szolgáltatás (Platform as a Service – PaaS)

Az alkalmazás üzemeltetéséhez szükséges környezetet biztosítja, terheléselosztással és feladatátvétellel, kezelő felülettel, ezek rendszeres biztonsági frissítésével.

  • Infrastruktúra szolgáltatás (Infrastructure as a Service – IaaS)

Virtuális hardvert (szervert, blokk-tárhelyet, hálózati kapcsolatot, számítási kapacitást) szolgáltat.

A Printer-fair Kft. felhőalapú szolgáltatásai megoldást kínálnak mindhárom csoportra, legyen szó vállalatának adatairól, alkalmazásairól vagy hangalapú kommunikációjáról. Megoldásokat kínálunk felhő alapon csak adatainak tárolására, archiválására, alkalmazásainak használatára multiplatformon, csoportmunka kezelésre, és még telefonközpontját is ki tudjuk szolgálni a felhőből a papírmentes iroda támogatására!

Office-365-Logo

Milyen szolgáltatásokat tartalmaz az O365 szoláltatás?

Exchange Online: szolgáltatott vállalati levelezés okosabban, bárhonnan.

Sharepoint Online: csoportwebhely és portál a munkatársakkal szervezeten belül és azon kívül.

Office csomagok: szövegszerkesztés, táblázatkészítés rugalmasan, gyorsan.

Skype for Business: sokoldalú kommunikáció és együttműködés.

O365 – A Printer-fair Kft. bevezetési szolgáltatásai

table

microsoft-azure

Adatmentés a felhőbe

Az Azure Backup szolgáltatással biztonsági másolatot készíthet adatairól és visszaállíthatja azokat a Microsoft-felhőből. A szolgáltatás lecseréli a meglévő helyszíni vagy külső helyszínen lévő biztonsági mentési megoldást egy felhőalapú megoldásra, amely megbízható, biztonságos és költséghatékony. Mindezt olyan módon, hogy az ehhez szükséges hardver összetevőket a Microsoft biztosítja és üzemelteti, ezzel lényegesen csökkentve egy új projekt kezdeti beruházási költségeit. A kis- és középes vállalatok nagyvállalati IT lehetőségekhez jutnak a Microsoft Azure szolgáltatások bevezetésével és alkalmazásával.

Printer-fair Webhosting szolgáltatás – Mit kell tudni róla?

A Webszerver szolgáltatásai több felhasználó között oszlik meg, domain név alatt elérhető költséghatékony üzemeltetési mód.

Mit tartalmaz a Webhosting szolgáltatás?

– e-mail postafiók szolgáltatás

– kimenő levelezés – SMTP szerver

– domain nevek kiszolgálása – DNS szolgáltatás

– dinamikus weboldalakhoz – WordPress, Yoomla

A Printer-fair Kft. IP alapú telefonálás szolgáltatása

Szélessávú Internettel rendelkező ügyfeleknek ajánljuk ezt a VoIP technológián alapuló telefonálási lehetőséget.

Nincs belépési díj, nincs kapcsolási díj, az elszámolás másodperc alapú!
Az IP alapú telefon használatával a telefonköltségek jelentősen csökkennek, ez számos esetben 60-70%-os megtakarítást eredményez használóinak.

* A felhasználó kap egy saját 6 vagy 7 jegyű telefonszámot a rendelkezésre álló körzetekből (pl: 33 26 1), amin őt is felhívhatják.
* Alacsony előfizetési díj (1000.- Ft+ÁFA)
(Üzleti előfizetők számára)
* Nincsenek bonyolult előhívószámok
* Fax és üzenetrögzítő csatlakoztatható
* Akár professzionális, irodai készülékek is rendelhetők
* Számhordozás (megtarthatja meglévő telefonszámait !)

A szolgáltatást 3 módon vehető igénybe:

  1. IP telefonnal
    2. Analóg telefonkészülékkel ún. ATA (Analóg Terminál Adapter) egységhez csatlakoztatva, vagy QOS (Quality of Service) képes routerrel
    3. Headset-tel, USB telefonnal (ezekben az esetekben számítógép szükséges!)

Egyedi megoldások
* Telephelyek összekötése interneten titkosított adatcsatornával (VPN)

A Printer-fair Kft. Bérközpont megoldása

A Printer-fair Kft. Bérközpont megoldása egy virtuális telefonközpont szolgáltatást biztosít az Önök számára. A virtuális jelentése ebben az esetben, hogy a kommunikáció a meglévő Internet kapcsolaton történik, a VoIP telefonkészülékek és VoIP végberendezések egy internetes csomópontban elhelyezett, igen nagy teljesítményű VoIP telefonközpontunkhoz csatlakoznak.

A Printer-fair Kft. Bérközpont kiépítésében és felhasználásban megegyezik a hagyományos alközponti – hagyományos telefonközpont – megoldásokkal. A legfontosabb különbség azonban, hogy szemben az alközponti megoldások tetemes összegű beruházási költségével, a Printer-fair Kft. Bérközpont szolgáltatásának nincs kiépítési díja, havi díja pedig függ az igényelt, és a telefonközpontba berendezett telefonszám, mellék, faxvonal számától.

A bérelhető telefonközpont a lehető legkényelmesebb és legadaptívabb megoldás, hiszen az analóg telefonközpontokkal ellentétben itt nem kell a fővonalak és mellékek számával foglalkoznia, mindig csak annyit használ ezekből, amennyire Önnek szüksége van.

A Printer-fair Kft. miniPBX és Printer-fair Kft. MaxiPBX központunknál a megszokott webes felületen konfigurálhatja saját virtuális telefonközpontját.

Mobil irányú hívásainál az IP telefonközponttal is használható GSM adapter. A Printer-fair Kft. a VoIP-GSM gateway-t előre konfigurálva küldi el Önnek, melybe csak GSM kártyáját kell elhelyeznie. Ezek után az adaptert csatlakoztassa az internetre és máris telefonálhat virtuális telefonközpontján keresztül a legkedvezőbb mobil percdíjakon, vagy akár ingyen (pl. flottás kártya esetében).

Az igénybe vett bérközpontján keresztül élvezheti a papír nélküli faxolást is. Amit el szeretne faxolni, egyszerűen csak nyomtassa ki a gépén feltelepített virtuális nyomtatóra és a bérközpont elküldi a címzett faxkészülékére az anyagot. Ha faxa érkezik nincs szüksége drága fax készülékre, mert a bérközpontja fogadja az Önnek küldött faxokat és elküldi azokat e-mailben az Ön címére. Csak akkor nyomtassa ki, ha tényleg szüksége van rá! Nem fogy a papírja, nem fogy a festéke!

Bárhol lehet a világban, a bérközponti mellékét viheti magával, így soha nem marad le egyetlen fontos beszélgetésről sem, és költségei is ugyanazok maradnak, mint itthon! De ne felejtse el, hogy a pizzát NE otthonra rendelje!

Amennyiben ügyfélszolgálatot üzemeltet, vagy valamilyen okból hívásait rögzítenie kell, arra is van megoldásunk!

Mekkora összegű támogatást lehet igényelni?

A támogatás két részből tevődik össze: vissza nem térítendő és visszatérítendő támogatás. A vissza nem térítendő támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 40%-a (kamarai minősítés megléte esetén!), a visszatérítendő támogatás maximális mértéke az összes elszámolható költség 50%-a. A projekt megvalósításához Önnek összesen 10 % önerőre lesz szüksége.

Az elnyerhető támogatás három paramétertől fog függeni:

– mekkora volt az Ön cégének 2015 évi nettó árbevétele?
– mennyi alkalmazottja volt 2015 évben a cégének?
– mit szeretne bevezetni (hány modult) a pályázat során?

Ezeket majd a pályázatban lévő Excel táblázat számolja ki Önnek és mondja meg, hogy mekkora pályázatot adhat be. Az elnyerhető támogatások mértéke a következő lesz (tervezet):

Az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege:

‚On premise’ célterület: minimum 1 millió Ft, maximum 16 millió Ft
‚Felhő’ célterület: minimum 1 millió Ft, maximum 8 millió Ft
Együttes (hibrid pályázat) esetén: 1 millió Ft, maximum 24 millió Ft

Az igényelhető visszatérítendő támogatás összege:

‚On premise’ célterület: minimum 1,25 millió Ft, maximum 25 millió Ft
‚Felhő’ célterület: 12,5 millió Ft (‚Felhő’ célterület)
Együttes (hibrid pályázat) esetén: összesen maximum 37,5 millió Ft lehet

További fontos információk

A GINOP 3.2.2. pályázat felhívásának és mellékleteinek kormányzati egyeztetése még folyamatban van, a fenti információk így nem tekinthetők véglegesnek.

Minden 3.2.2-ben megpályázott üzleti IKT-megoldáshoz legalább 3 árajánlatot be kell nyújtani a támogatási kérelemben.

A támogatási kérelmek elbírálási időtartama hiánypótlással együtt hozzávetőlegesen 45 nap lesz és ehhez jön még a hitelkérelem értékelése az MFB és a közvetítők által, ami átlagosan szintén várhatóan 30-45 napig tarthat. A hitelbírálat párhuzamos lesz a VNT értékeléssel.

Mivel elég nagy a támogatási keret, ezért nem várható, hogy hamar ki fog merülni. A GINOP 3.2.2-ben mintegy 4000 kkv-t terveznek támogatni.

Mit kell tennem, hogy a Printer-fair Kft. szolgáltatásait igénybe vegyem?

ELSŐ, ÉS LEGFONTOSABB DOLOG: VEGYE FEL A KAPCSOLATOT VELÜNK!

MI MINDEN FONTOS INFORMÁCIÓT ÁTADUNK ÖNNEK A GINOP-3.2.2 PÁLYÁZATRÓL! PÁLYÁZZUNK EGYÜTT

printercompLogo_tranparent

2500, Esztergom Kossuth Lajos u. 13.

Tel: +36-33/520-420/100

e-mail: sales@printerfairkft.hu

www.printerfair.hu